古水

与其鲜花丛中嗅芬芳
不如故纸堆里觅华章
主博云音乐账号: 古水-LOFTER
子博乐乎用户名: 九夏樂音
Miracle of Life Libera
あなたがいるから (You Were There) - Libera

You were there
你所存在之处
In everything I knew
于我所知万物
From the moment I began
自我生命之初
Always there in every way I go
于我所经之路
Saved me falling, held my hand
跌倒时予我搀扶
You are shelter from the storm
风雨中予我庇护
The shadows fade away
让阴影渐渐淡去
All cares pass away
教担忧悉数消除
Hosanna, day by day
日复一日 赞美祝福
Your love lightens up the sky
你用爱驱散迷雾
As it shines across the night
更以其缀亮夜幕
Ave, regina caelorum decora
万福 圣母
Virgo gloriosa, ave!
圣母 万福
And when the end of day is come
白昼尽头是日暮
Stay with me through the dark
请伴我穿过迷途
And bring me home
照亮我回家的路
You are there whichever way I go
你在我所经之处
Keep me safely night and day
日夜予我守护
Always there, whenever I'm alone
倾听我内心孤独
Hear me calling, show the way
时刻予我帮助
You are shelter from the storm
风雨中予我庇护
The shadows fade away
让阴影渐渐淡去
All cares pass away
教担忧悉数消除
Hosanna, day by day
日复一日 赞美祝福
Your love lightens up the sky
你用爱驱散迷雾
As it shines across the night
更以其缀亮夜幕
And when the end of day is come
白昼尽头是日暮
Stay with me through the dark
请伴我穿过迷途
And bring me home
照亮我回家的路
...
...


曲名: You Were There(你就在那里)
演唱: Libera(天使之翼合唱团)

唱词中译: © 古水(禁止盗用及站外转载)
日本影片「无人守护」
原声音

评论(3)
热度(43)
© 古水 | Powered by LOFTER