古水

与其鲜花丛中嗅芬芳
不如故纸堆里觅华章
主博云音乐账号: 古水-LOFTER
子博乐乎用户名: 九夏樂音
Sleepless In Seattle Various Artists
When I Fall in Love - Various Artists

When I fall in love
当我坠入爱河
it will be forever
那将会是永恒
Or I'll never fall in love
否则我将决不去爱
In a restless world like this is
纷繁世界众生芸芸
Love is ended before it's begun
爱未开始便已凋零
And too many moonlight kisses
太多月色中的热吻
seem to cool in the warmth of the sun
在骄阳下变得冰

When I give my heart
当我许以真心
it will be completely
必将毫无保留
Or I'll never give my heart
否则我决不会敞开心扉
And the moment I can feel
在那一刻当我所有感受
that you feel that way too
与你不谋而合灵犀相通
Is when I fall in love with you
便是你我共坠爱河之

When I fall in love
当我坠入爱河
it will be forever
那将会是永恒
Or I'll never fall in love
否则我将决不去爱
In a restless world like this is
纷繁世界众生芸芸
Love is ended before it's begun
爱未开始便已凋零
And too many moonlight kisses
太多月色中的热吻
seem to cool in the warmth of the sun
在骄阳下变得冰冷
When I give my heart
当我许以真心
it will be completely
必将毫无保留
Or I'll never give my heart
否则我决不会敞开心扉
And the moment I can feel
在那一刻当我所有感受
that you feel that way too
与你不谋而合灵犀相通
Is when I fall in love
便是当我坠入爱河
when I fall in love
便是当我坠入爱河
when I fall in love with you
便是你我共坠爱河之时

 

曲名: When I Fall in Love/当我坠入爱河
         (影片「西雅图不眠夜」插曲)
作曲: 维克多·扬(Victor Young)
作词: 爱德华·海曼(Edward Heyman)
演唱: 席琳·迪翁(Celine Dion)
        克莱夫·格里芬(Clive Griffin)
译文: © 古水(严禁盗用及站外转载)

评论(2)
热度(22)
© 古水 | Powered by LOFTER