古水

与其鲜花丛中嗅芬芳
不如故纸堆里觅华章
主博云音乐账号: 古水-LOFTER
子博乐乎用户名: 九夏樂音
The Story So Far: The Very Best Of Rod Stewart Rod Stewart
Have I Told You Lately - Rod Stewart

爱有时也要大声说出来,尽管他是你眼中的高山,风雨中的庇护伞,心中的朝阳和生命航船中的桅杆......切莫再犹豫等待,让他听见你的爱,只因他无可替代!

Have I told you lately that I love you
我可曾告诉你我爱你
Have I told you there's no one else above you
我可曾说你无人可比
Fill my heart with gladness
为我心灵注满喜悦
take away all my sadness
亦把悲伤统统忘却
ease my troubles that's what you do
尽你所能将我烦恼化解
For the morning sun in all it's glory
旭日初升光芒照耀人间
greets the day with hope and comfort too
希望抚慰开启崭新一天
You fill my life with laughter
你让我内心充满欢笑
and somehow you make it better
生活因此变得更美好
ease my troubles that's what you do
尽你所能将我烦恼化解
There's a love that's divine
这份爱神圣而至高无上
and it's yours and it's mine like the sun
如你我心中初升的太阳
And at the end of the day
当白日将尽夜幕将临
we should give thanks and pray
惟心怀感恩虔诚祈祷
to the one, to the one
向仁慈而万能的天

歌名: 我可曾告诉你
        (Have I Told You Lately)
词曲: 范·莫里森
        (Van Morrison)
演唱: 洛·史都华
        (Rod Stewart)
翻译: © 古水(禁止盗用及站外转载)

评论
热度(34)
只展示最近三个月数据
© 古水 | Powered by LOFTER